رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن «آقای گوزن» به کارگردانی مجتبی موسوی در جشنواره «انیبار» کوزوو حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، «آقای گوزن» محصول مشترک مرکز انیمیشن و تلویزیون حوزه هنری در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، اینبار در نهمین دوره از جشنواره «انیبار»؛ تنها جشنواره انیمیشن کشور کوزوو نمایش داده […]

انیمیشن «آقای گوزن» به کارگردانی مجتبی موسوی در جشنواره «انیبار» کوزوو حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، «آقای گوزن» محصول مشترک مرکز انیمیشن و تلویزیون حوزه هنری در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، اینبار در نهمین دوره از جشنواره «انیبار»؛ تنها جشنواره انیمیشن کشور کوزوو نمایش داده می‌شود.

طی مدت برگزاری جشنواره «انیبار» برنامه‌های متنوع هنری برپا خواهد بود و مخاطبان شاهد انیمیشن‌های متفاوتی از سراسر دنیا خواهند بود. هدف این جشنواره نه برای مطرح کردن بیشتر شهرهای اصلی کوزوو، بلکه شهرهای کوچک و دور افتاده هستند تا ساکنان آن شهرها و روستاها هم بتوانند دنیای انیمیشن را تجربه کنند.

این جشنواره از ۱۳ تا ۱۹ آگوست برابر با ۲۲ تا ۲۸ مرداد در شهر پژای کوزوو درحال برگزاری است.

انیمیشن «آقای گوزن» در جشنواره «جیفونی» ایتالیا، جشنواره «زاگرب» کرواسی، جشنواره «انیماموندی» برزیل، جشنواره «انسی» فرانسه، جشنواره «انیماتریکز» فنلاند، جشنواره جهانی فجر، بازار فیلم برلین حضور داشته و لوح تقدیر بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره جهانی فجر، جایزه ویژه جشنواره انیمیشن «زاگرب» کرواسی را دریافت کرد.

لازم به ذکر است، انیمیشن «آقای گوزن» هم اکنون در شصت و ششمین دوره از جشنواره «ملبورن» استرالیا که از ۱۱ تا ۲۸ ماه مرداد در حال برگزاری است، حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار