رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

برنامه «گرامافیلم» این هفته، موسیقی تیتراژ سریال «شمعدونی» را با حضور عوامل آن بررسی می‌کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این برنامه به موسیقی، شعر و آوازهای ماندگار در تیتراژهای تلویزیونی و به چگونگی شکل‌گیری آن می‌پردازد. بر اساس این گزارش، سروش صحت کارگردان سریال «شمعدونی»، سعید آتانی خواننده به همراه […]

برنامه «گرامافیلم» این هفته، موسیقی تیتراژ سریال «شمعدونی» را با حضور عوامل آن بررسی می‌کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این برنامه به موسیقی، شعر و آوازهای ماندگار در تیتراژهای تلویزیونی و به چگونگی شکل‌گیری آن می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، سروش صحت کارگردان سریال «شمعدونی»، سعید آتانی خواننده به همراه صبا صمیمی، نوازنده تنبک به عنوان میهمانان این هفته برنامه گرامافیلم حضور دارند.

سریال شمعدونی به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و با بازی حسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، محمد نادری، ویدا جوان، امیر کاظمی، رویا میرعلمی و نگار عابدی خرداد ماه ۱۳۹۴ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفته است.

«گراما فیلم» به‌تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه و کارگردانی‌و تدوین‌گری روناک جعفری، دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۰۶:۳۰ روز سه‌شنبه بازپخش می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار