رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

هشتمین و آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» به مرحله ساخت جلوه‌های ویژه رسیده است، اما مخاطبان برای دیدن این فصل و سرانجام داستان، باید تا پاییز ۲۰۱۹ منتظر بمانند. سریال محبوب و پرمخاطب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) قرار بود، طبق روال فصل‌های گذشته، ماه آپریل سال میلادی جدید از شبکه […]

هشتمین و آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» به مرحله ساخت جلوه‌های ویژه رسیده است، اما مخاطبان برای دیدن این فصل و سرانجام داستان، باید تا پاییز ۲۰۱۹ منتظر بمانند.

سریال محبوب و پرمخاطب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) قرار بود، طبق روال فصل‌های گذشته، ماه آپریل سال میلادی جدید از شبکه HBO پخش شود و بینندگان این شبکه سرانجام نبرد دنیای مرده‌ها و زنده‌ها را ببینند و در عین حال سرانجام تخت آهنین نیز مشخص شود.

فصل هفتم سریال برخلاف روال همیشگی در تابستان ۲۰۱۷ پخش شد و با توجه به گمانه زنی جو بائر (Joe Bauer)، مسئول بخش جلوه‌های ویژه سریال، فصل هشتم ممکن است از این تارخ هم دیرتر بر روی این شبکه کابلی قرار بگیرد. بائر در مصاحبه‌ای در این‌ مورد گفت: «از دو سال پیش آماده ساخت جلوه‌های ویژه فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» بودیم، اما به تازگی آن را آغاز کرده‌ایم. علاوه بر آن ساخت پیش‌درآمد سریال هم آغاز شده است و کارهای زیادی مانده که باید انجام دهیم.»

فصل آخر Game of Thrones به دلیل اینکه جرج آر.آر مارتین، نویسنده داستان اصلی، هنوز پایانی برای داستانش مشخص نکرده بود زمان کوتاهی برای نویسندگان فیلم‌نامه باقی گذاشت و باعث شد سریال با تاخیر جلوی دوربین برود. پس از آن سازندگان سریال اعلام کردند که قصد دارند فصل آخر را به جای ۱۰ قسمت در شش قسمت تعریف کنند، بنابراین باید پایانی جذاب و غیر قابل حدس برای داستان داشته باشند تا علاوه بر رضایت بینندگان، رضایت مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO را برای برهم زدن روال پخش سریال، جلب کنند.

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»، بنابراین بعد از تابستان ۲۰۱۹ پخش خواهد شد و شبکه اچ بی او چاره‌ای ندارد جز اینکه فاصله زمانی بین ماه آپریل تا پخش سریال را برنامه‌ای دیگر پر کند، که احتمالا این برنامه جایگزین دومین قسمت مینی سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) خواهد بود.

با همه بدقولی‌های سازندگان سریال، روز گذشته تصویری از اولین قسمت سریال پخش شد که در آن جان اسنو خواهرش، سانسا را بار دیگر ملاقات می‌کند.

منبع: فیلم‌نت نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار