رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستندی که برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن می رود، نشان می دهد که چگونه سلامت کودکان در سرتاسر دنیا تحت تاثیر آلاینده های شیمیایی موجود در آفت کش ها به خطر می افتد. به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی؛ به دلیل افزایش استفاده از آفت کش ها در […]

مستندی که برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن می رود، نشان می دهد که چگونه سلامت کودکان در سرتاسر دنیا تحت تاثیر آلاینده های شیمیایی موجود در آفت کش ها به خطر می افتد.

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی؛ به دلیل افزایش استفاده از آفت کش ها در منازل مسکونی، دانشمندان و پزشکان زنگ خطر را در این زمینه به صدا درآورده اند و افزایش بروز سرطان در کودکان، نارسایی های مادرزادی آن ها و حتی رواج اوتیسم در کودکان را به معرض قرار گرفتن مواد شیمیایی در آفت کش ها نسبت می دهند.

کارگردان این مستند با اسناد و مدارک نشان می دهد همه این موارد در حالی است که شش شرکت اروپایی و آمریکایی پرچمدار بازار ۵۰ میلیارد دلاری آفت کش ها هستند و تا به امروز علی رغم همه تلاش ها، اعتراض ها و شکایت ها نسبت به خطرناک بودن مواد تولیدی آن ها، هنوز هیچ اقدام قانونی علیه این اقدامات اتخاذ نشده است.

مستند «مواد شیمیایی سمی: کودکان در معرض خطر» (Toxic Chemicals: Kids in Danger) به کارگردانی مارتین بودات محصول سال ۲۰۱۶ در سه قسمت ۲۵ دقیقه ای از روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران از هیسپان تی وی پخش و در ساعات ۱۵:۳۰ و ۲۱:۳۰ همان روز بازپخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار