رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
استقبال اهالی تئاتر از فراخوان جشنواره ی تئاتر فجر

۴۸۸ اثر به دبیرخانه ی تئاتر فجر رسید

با ارسال ۴۸۸ اثر در پایان مرحله ی اول ارسال آثار، گروه های نمایشی از بخش های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر استقبال کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، در پایان مهلت ثبت نام مرحله ی اول ارسال آثار تا کنون […]

با ارسال ۴۸۸ اثر در پایان مرحله ی اول ارسال آثار، گروه های نمایشی از بخش های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر استقبال کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، در پایان مهلت ثبت نام مرحله ی اول ارسال آثار تا کنون ۴۸۸ اثر به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال شده است که از این میان می توان به این بخش ها اشاره کرد: در بخش نمایشنامه نویسی ۵۴ اثر، در بخش دیگر گونه های اجرایی ۱۱۸ طرح، در بخش تئاتر خیابانی ۴۰ اثر، مسابقه ی تئاتر صحنه ای ایران (یک، دو) ۲۲۹ اثر و همینطور مسابقه ی تئاتر بین الملل ۴۷ اثر ثبت نام کرده اند که به زودی بررسی آنها توسط هیئت انتخاب آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است مرحله اول بخش صحنه ای شامل آثاری است که در فاصله ی زمانی اول مهر ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ به روی صحنه رفته باشند.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن لغایت ۴ اسفند ۱۳۹۷ با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار