رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سریال تلویزیونی «زمان شوریدگی» با بازی مریلا زارعی برای اولین بار با دوبله انگلیسی از آی‌فیلم انگلیسی به‌نمایش گذاشته می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم از ۱۹ شهریور روانه آنتن می‌شود. «زمان شوریدگی» محصول سال ۱۳۷۸ به کارگردانی محمدعلی نجفی است که از شبکه […]

سریال تلویزیونی «زمان شوریدگی» با بازی مریلا زارعی برای اولین بار با دوبله انگلیسی از آی‌فیلم انگلیسی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم از ۱۹ شهریور روانه آنتن می‌شود.

«زمان شوریدگی» محصول سال ۱۳۷۸ به کارگردانی محمدعلی نجفی است که از شبکه یک پخش شد و داستان وهب نصرانی، از شهیدان دشت کربلا را روایت می‌کند.

مریلا زارعی، مهدی فتحی، حبیب دهقان‌نسب، پویا امینی، آیت نجفی، برزو ارجمند، رضا کیانیان، عباس غزالی، علی بی‌غم، علی نصیریان، عنایت شفیعی، فخری سلطانی، فریبا متخصص، قاسم پاکرو، قطب‌الدین صادقی، محبوبه بیات،  بازیگران این مجموعه‌اند.

«زمان شوریدگی» از دوشنبه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به‌وقت تهران و ۱:۳۰ به وقت GMT روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار