رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال تاریخی مختارنامه در ایام محرم از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود. سیمای کردی شبکه سحر، در پی استقبال مخاطبان برای پخش مجدد سریال «مختارنامه» از یکشنبه ۱۸ شهریور این سریال را روانه آنتن می‌کند. به‌ گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی معاونت برون مرزی، این سریال با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی دوبله […]

سریال تاریخی مختارنامه در ایام محرم از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

سیمای کردی شبکه سحر، در پی استقبال مخاطبان برای پخش مجدد سریال «مختارنامه» از یکشنبه ۱۸ شهریور این سریال را روانه آنتن می‌کند.

به‌ گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی معاونت برون مرزی، این سریال با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی دوبله حرفه‌ای کردی شده و قرار است در ایام محرم به‌نمایش گذاشته شود.

از جمله دوبلورهای این سریال تاریخی می‌توان به عزیز عباسی(مختار)، اسعد خوشگوار(ابن زیاد)، هاشم شاه‌ویسی(عمربن سعد)، پرویز حبیبی(مشاور ابن زیاد)، محمد فریدونی(شمر و لقمان)، رضا حاج‌حسامی(کیان)، سیدمصطفی ثانی‌مقدم(حارث)، نسرین مقانلو(ناریه همسرمختار)، شیلان رحمانی(جاریه خواهرناتنی مختار، ماریه دختر مختار و ماریه همسر حر)، فرح همایون‌روز(دومه مادر مختار) و نشمیل کاکازاده(عمره) اشاره کرد.

ترجمه «مختارنامه» به‌زبان کردی توسط محمد صالح سوزنی انجام شده، ویراستاری متون را محمد فریدونی به انجام رسانده و صدابرداری این کار را آرش امیدی‌پور برعهده داشته است.

«مختارنامه» به‌کارگردانی داود میرباقری هر روز ساعت ۰۶:۴۰ روی آنتن قرار گیرد و بازپخش آن در ساعت‌ ۱۲:۵۰ به وقت تهران خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار