رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عمر سی ستاره فیلم «دست نیافتنی ها» قرار است در فیلم «آوای وحش» در کنار هریسون فورد و دن استیونز بازی کند. به نقل از ورایتی، هریسون فورد در «آوای وحش» که اقتباسی از اثر کلاسیک جک لندن است در نقش جان تورنتون یک جوینده طلا در سرزمین یوکان بازی می کند. عمر سی نیز […]

عمر سی ستاره فیلم «دست نیافتنی ها» قرار است در فیلم «آوای وحش» در کنار هریسون فورد و دن استیونز بازی کند.

به نقل از ورایتی، هریسون فورد در «آوای وحش» که اقتباسی از اثر کلاسیک جک لندن است در نقش جان تورنتون یک جوینده طلا در سرزمین یوکان بازی می کند. عمر سی نیز قرار است در این اثر سینمایی به ایفای نقش بپردازد اما هنوز مشخص نیست در این فیلم چه نقشی بازی خواهد کرد.

کریس سندرز کارگردان «خانواده کرودها»، فیلم «آوای وحش» را براساس فیلمنامه ای از مایکل گرین (لوگان) کارگردانی می کند. اروین استاف نیز تهیه کننده فیلم است.

«آوای وحش» در کالیفرنیا هم در خارج از استودیو و هم در سانداستیج جایی که به سازندگان این فیلم کمک می کند تا سکانس های مسابقه سورتمه رانی را با استفاده از تکنولوژی بسازند، فیلمبرداری می شود. قرار است یک استودیوی جلوه‌های بصری که در سال ۲۰۱۷ توسط فاکس خریداری شد و به لابراتوار VFX  فاکس تغییر نام داد بر روی آوردن سگ‌ها به زندگی در این فیلم تلاش کند.

عمر سی که بیش تر برای نقش آفرینی اش در فیلم «دست نیافتنی ها» شناخته می شود در چندین پروژه عظیم سینمایی مانند «دنیای ژوراسیک»، «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» و «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» نیز بازی کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار