رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از  ستاد خبری جشنواره؛ دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی حکمی یزدان عشیری از مدیران سینمایی و رسانه ایی کشور را برای مدیریت روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انتخاب کرد. متن حکم وی به این شرح است: جناب آقای یزدان عشیری […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از  ستاد خبری جشنواره؛ دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی حکمی یزدان عشیری از مدیران سینمایی و رسانه ایی کشور را برای مدیریت روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انتخاب کرد.

متن حکم وی به این شرح است:

جناب آقای یزدان عشیری

نظر به دانش- تجربه، شایستگی، توانمندی و نگاه حرفه‌ای جنابعالی به حوزه روابط عمومی، مناسبات اجتماعی و ارتباطات رسانه ای؛ شما را به سمت مدیر روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین الملی فیلم مقاومت منصوب می نمایم.

امیدوارم با توجه به اهمیت ملی و بین المللی این رویداد سینمایی و حساسیت های منطقه ای و جهانی که نسبت به موضوع مقاومت وجود دارد بتوانید با عزمی جهادی و با بهره گیری از تجارب ارزشمند شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم .

شایان ذکر است یزدان عشیری از چهره های شناخته شده عرصه فرهنگ، هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در عرصه فرهنگ و سینما داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی دوره های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.

این عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در حال حاضر از مدیران سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار