رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با تدوین مجدد نسبت به نسخه اکران‌شده در جشنواره ملی فیلم فجر، روانه پرده سینماها می‌شود. علیرضا جلالی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماهورا» درباره آماده‌سازی این فیلم برای اکران عمومی گفت: فیلم با همان قصه و بدون هیچ گونه حذفیات داستانی و تنها با تدوین مجدد برای اکران عمومی […]

فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با تدوین مجدد نسبت به نسخه اکران‌شده در جشنواره ملی فیلم فجر، روانه پرده سینماها می‌شود.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماهورا» درباره آماده‌سازی این فیلم برای اکران عمومی گفت: فیلم با همان قصه و بدون هیچ گونه حذفیات داستانی و تنها با تدوین مجدد برای اکران عمومی آماده شده است.

وی درباره تغییر زمان فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ادامه داد: ریتم فیلم تندتر شده و برای رسیدن به این ریتم، زمان فیلم نزدیک به ۱۱ دقیقه کوتاه‌تر شده است. البته تاکید می‌کنم که این حذفیات به هیچ بخشی از داستان‌ها و کاراکترهای فیلم آسیبی نرسانده و تنها در خدمت ریتم سریع‌تر فیلم و در قالب حذف برخی نماها بوده است.

جلالی با اشاره به اینکه هیچ سکانسی از فیلم حذف نشده است، گفت: نماها و بخش‌های اصلاح‌شده بیشتر مربوط به نیمه نخست فیلم است و در مجموع جذابیت فیلم برای مخاطب بسیار بیشتر شده است.

تهیه‌کننده «ماهورا» در پایان شرایط تبلیغات محیطی فیلم در آستانه اکران عمومی را مساعد توصیف کرد و از همراهی کامل مسئولان شهرداری به ویژه سازمان فرهنگی و هنری با عوامل این فیلم خبر داد.

فیلم سینمایی «ماهورا» دومین تجربه کارگردانی حمید زرگرنژاد در سینما پس از فیلم «پایان خدمت» است که اکران سراسری آن از ۱۱ مهرماه در سرگروه سینما استقلال آغاز می‌شود.

ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان‌افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند در فیلم سینمایی «ماهورا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «ماهورا» آمده است: «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود.»

حمید آخوندی و علیرضا جلالی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. همچنین پخش «ماهورا» بر عهده خانه‌فیلم است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار