رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه 2 مهر 1397 - 14:16
  • کد خبر : 27392
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام کرد که دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی انتخاب شده و تا یک هفته آینده معرفی می شود. محمدهادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با توجه […]

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام کرد که دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی انتخاب شده و تا یک هفته آینده معرفی می شود.

محمدهادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با توجه به گذشت ۴ ماه از پایان جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی گفت: شورای مشورتی بررسی ها را درباره کاندیداهای دبیری بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران انجام داده و دبیر این دوره از جشنواره را انتخاب کرده است.

وی اعلام کرد: مراحل ابلاغ حکم دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در حال طی شدن است و تا یک هفته آینده دبیر جشنواره معرفی می شود. بعد از معرفی دبیر، دبیرخانه جشنواره بیست و دوم نیز مستقر می شود و فعالیت خود را آغاز می کند.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره اینکه چه راهکارهایی مدنظر این وزارتخانه است تا با توجه به شرایط اقتصادی موجود از بودجه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران کاسته نشود، اظهار کرد: بودجه ها تمام سازمان دولتی تحت تاثیر شرایط فعلی اقتصادی است ولی ما سعی می کنیم با مدل های جایگزین و استفاده از ظرفیت تمام سازمان های مرتبط کیفیت جشنواره بیست و دوم را نسبت به جشنواره بیست و یکم افزایش دهیم.

عسکری در پایان سخنان خود تاکید کرد: دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران حداکثر تا یک هفته آینده معرفی و حکم او ابلاغ می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار