رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

به گزارش سینماخانه، مهدی کرم پور کارگردان و تهیه کننده فیلم “سوفی و دیوانه” در یادداشتی ضمن مخالفت با برپایی اکرانهای مردمی برای مقابله با فشارهای اقتصادی مردم خواستار تسهیل شرایط تماشای این فیلم با تخصیص بلیت نیم بها شده است. کرم پور در یادداشت خود آورده است: “میهنم در شرایط ویژه تحریم و مردمان […]

به گزارش سینماخانه، مهدی کرم پور کارگردان و تهیه کننده فیلم “سوفی و دیوانه” در یادداشتی ضمن مخالفت با برپایی اکرانهای مردمی برای مقابله با فشارهای اقتصادی مردم خواستار تسهیل شرایط تماشای این فیلم با تخصیص بلیت نیم بها شده است.

کرم پور در یادداشت خود آورده است:

“میهنم در شرایط ویژه تحریم و مردمان مان گرفتار آمده در بحران اقتصادى اند.

در چنین کارزارى سوفى و دیوانه پنجره اى است کوچک رو به امید و رؤیاپردازى که جامعه خشن و گرفتار آمده، سخت بدان نیازمند است.

پیش از هر مطلبى از شریک سرمایه گذار فیلم، شرکت پخش کننده و سینماهاى نمایش دهنده عذرخواهم که با بلیط فروشى هنرمندان و فروش امضا، به سلفى گرفتن بازیگران و صداى جیغ، به راه رفتن با لباس عجیب بر روى موکت زشت قرمز رنگ در اکران خصوصى یا احیانا مردمى دست کم در شرایط فعلى اعتقادى ندارم.

همین امروز و در اولین ساعات اکران به عنوان تهیه کننده فیلم از کارگروه اکران و سینماهاى نمایش دهنده مى خواهم که موافقت کنند تا پایان اکران در تمامى روز‌ها و سانس هاى نمایش بلیط هاى این فیلم به صورت نیم بها فروخته شود.

همه اکران هاى فیلم سوفى و دیوانه از نظر من اکران ویژه براى مردمى است که على رغم مشکلات فراوان اقتصادى، سینما تنها برایشان به مثابه خنده و سرگرمى صرف یا بازنشر صفحه حوادث روزنامه‌ها نیست.”

سینماخانه / ا.ش شهابی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار