رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان دوشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ابن سینا نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا، فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست […]

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان دوشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ابن سینا نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا، فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را روایت می‌کند.
رحیم طوفان کارگردان، لیلا نیکزاد نویسنده فیلمنامه، سید مهدی نریمانی سرمایه گذار، امیر پوریا منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان صد و هفتاد و چهارمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ابن سینا هستند.‌
لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی و سمیرا ذکایی بازیگران این فیلم هستند.
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز ۱ خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۳۶۶۳۶۶-۸تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار