رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «مربع» محصول ۲۰۱۷ سوئد به کارگردانی روبن اوستلوند یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از باشگاه فیلم تهران، داستان فیلم مربع در شهر استکهلم می‌گذرد و درباره‌ی مدیر یک موزه‌ی هنری معتبر […]

فیلم سینمایی «مربع» محصول ۲۰۱۷ سوئد به کارگردانی روبن اوستلوند یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از باشگاه فیلم تهران، داستان فیلم مربع در شهر استکهلم می‌گذرد و درباره‌ی مدیر یک موزه‌ی هنری معتبر است. کریستین ، بلندقد و بی‌عیب و نقص ، با فریم عینک قرمز و موهای به عقب کشیده‌اش ، شمایل جوانی پیرس برازنان را در ذهن تداعی می‌کند. او اعتماد به نفس بی‌حد و مرزی دارد ولی از همان صحنه‌ی نخست ، ماجرا بر خلاف میل او پیش می‌رود.
فیلم «مربع» در جشنواره کن ۲۰۱۷ برنده نخل طلای بهترین فیلم شد.کورش جاهد کارشناس سینما، مهمان چهارصد و هشتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران است.‌
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار