رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرد که شورای سیاستگذاری این رویداد سینمایی، ایجاد بخش مستقل فیلم‌اولی‌ها را به تصویب رسانده است. به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرد که شورای سیاستگذاری این رویداد سینمایی، […]

دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرد که شورای سیاستگذاری این رویداد سینمایی، ایجاد بخش مستقل فیلم‌اولی‌ها را به تصویب رسانده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرد که شورای سیاستگذاری این رویداد سینمایی، ایجاد بخش مستقل فیلم اولی ها را  به تصویب رسانده است.

وی در یادداشت کوتاهی آورده است:

«ضمن تشکر از کانون کارگردانان سینمای ایران و اهتمام ایشان بر توجه به کارگردانان جوان، همانگونه که در برنامه تلویزیونی شهر فرنگ اعلام شد، امسال و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توجه ویژه ای به کارگردان های جوان فیلم اولی خواهد شد.

در این راستا، پس از برگزاری جشنواره سی و ششم، شورای سیاستگذاری تشکیل و ضمن بررسی نظرات سینماگران، موضوع ایجاد بخش مستقل فیلم های اول به تصویب رسیده است که جزییات آن در فراخوان جشنواره سی و هفتم که تا چند روز آینده منتشر می شود، اعلام شده است.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار