رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن یکشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از باشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم امیر […]

فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن یکشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از باشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم امیر عربی آمده است: صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است.
این فیلم در سی و چهارمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.
فرزاد موتمن کارگردان، سعید عصمتی تهیه کننده، آناهیتا درگاهی بازیگر، آرامه اعتمادی منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و هشتاد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌
فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، آناهیتا درگاهی، بهاران بنی احمدی ، ‌عمار تفتی، شبنم فرشادجو، علیرضا ثانی‌فر، امیرحسین فتحی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی و شیوا کریمی بازیگران فیلم هستند.
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار