رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه 18 مهر 1397 - 12:15
  • کد خبر : 28270
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «روز پزشک» در تئاتر مولوی برگزار می‌شود

نمایش «روز پزشک» به نویسندگى و کارگردانى فرزام رنجبر از جمعه ۲۰ مهر ماه ساعت ۱۹ در این مرکز به روى صحنه خواهد رفت. امیر نوروزی، مهناز ذبیحی و غزل شجاعی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.  علاوه بر این، امید اکبری (طراح صحنه و لباس)، فرزین رنجبر (طراح صدا)، محمد دارایی (طراح گرافیک و تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی […]

نمایش «روز پزشک» به نویسندگى و کارگردانى فرزام رنجبر از جمعه ۲۰ مهر ماه ساعت ۱۹ در این مرکز به روى صحنه خواهد رفت.

امیر نوروزی، مهناز ذبیحی و غزل شجاعی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 علاوه بر این، امید اکبری (طراح صحنه و لباس)، فرزین رنجبر (طراح صدا)، محمد دارایی (طراح گرافیک و تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی و تبلیغات)، فرناز مرادی، امیرعلی سمیعی (دستیاران کارگردان) در این نمایش همکاری می کنند.

همچنین در خلاصه نمایش این اثر دانشگاهی آمده است زوج پزشکی که در روز پزشک درگیر مسائل شخصی‌شان هستند، با ورود یکی از بیمارانشان وارد بحران تازه ای می‌شوند و…

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «روز پزشک» که از ۲۰ مهرماه هر روز در ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

نمایش نزدیک و نزدیک‌تر در انتظامی

نمایش «نزدیک و نزدیک‌تر» به نویسندگی و کارگردانی امیر عطا جولایی از یکشنبه بیست‌‌و‌دوم مهر ماه، هر شب به جز شنبه‌ها، در ساعت ۱۸:۳۰ در تالار استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش که در جشنواره‌ی تئاتر دانشجویی سوره هم برنده‌ی جوایزی شده است، ایوب آقاخانی،امیر عطا جولایی،مصطفی لطیفی‌خواه،نگین یراقی‌فرد و سحر طاهرخانی هستند.

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش نزدیک و نزدیک‌تر که با استفاده از نقاشی «انهدام نهایی» اثر استاد آیدین آغداشلو طراحی شده، پیش‌فروش ۳ روز نخست اجرا آغاز شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ی بلیت روزهای نخست نمایش، به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار