رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
ابراهیم وحیدزاده در «کافه فیلم»

«عشق فیلم» را در آی‌فیلم تماشا کنید

فیلم سینمایی «عشق فیلم» فردا شب ساعت ۲۱:۰۰ از آی‌فیلم فارسی نمایش داده می‌شود و پس از آن، اکبر نبوی به گفتگو با ابراهیم وحیدزاده کارگردان اثر می نشیند. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی، ابراهیم  وحید زاده در بخش گفتگوی برنامه درباره نحوه تولید و […]

فیلم سینمایی «عشق فیلم» فردا شب ساعت ۲۱:۰۰ از آی‌فیلم فارسی نمایش داده می‌شود و پس از آن، اکبر نبوی به گفتگو با ابراهیم وحیدزاده کارگردان اثر می نشیند.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی، ابراهیم  وحید زاده در بخش گفتگوی برنامه درباره نحوه تولید و ابعاد مختلف  «عشق فیلم» توضیح می دهد.

«عشق فیلم» سومین فیلم سینمایی ابراهیم وحیدزاده و محصول سال ۱۳۸۱ است.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، رضا ژیان، سیروس ابراهیم‌زاده، زهره مجابی، رضا فیض نوروزی، امیرکاوه آهنجان، مجید سعیدی و اتابک نادری در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این اثر به قلم ابراهیم وحیدزاده از این قرار است: آقای مقدم، کارگردان سینما، روزی به یکی از بیمارستان‌های روانی مراجعه می‌کند و از مسئولین بیمارستان می‌خواهد که بیماری اسکیزوفرنیک را بستری نمایند…

پس از نمایش فیلم سینمایی «عشق فیلم»، برنامه «کافه فیلم» به تهیه‌کنندگی مجید بشیری، ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار