رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

آی‌فیلم فارسی، پنجشنبه ۱۰ آبان فیلم سینمایی «برادرم خسرو» را نمایش می‌دهد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «برادرم خسرو» برای نمایش آخر هفته کانال فارسی انتخاب شده و پس از نمایش آن، در برنامه «کافه‌فیلم» با حضور کارگردانش، احسان بیگلری نقد و بررسی می‌شود. «برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، […]

آی‌فیلم فارسی، پنجشنبه ۱۰ آبان فیلم سینمایی «برادرم خسرو» را نمایش می‌دهد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «برادرم خسرو» برای نمایش آخر هفته کانال فارسی انتخاب شده و پس از نمایش آن، در برنامه «کافه‌فیلم» با حضور کارگردانش، احسان بیگلری نقد و بررسی می‌شود.

«برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، ناصر هاشمی و بیتا فرهی محصول سال ۱۳۹۴ بوده و در سال ۱۳۹۶ اکران شده است.

خسرو، نقش اول این فیلم با بازی شهاب حسینی، به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که دندانپزشک است زندگی کند و در این مدت اتفاقاتی برای او در منزل برادرش رخ می‌دهد…

نمایش «برادرم خسرو» رأس ساعت ۲۱:۰۰ آغاز می‌شود و بلافاصله پس از آن «کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عباس یوسفیان با حضور اکبر نبوی به‌عنوان مجری‌کارشناس، روی آنتن می‌رود.

بازپخش این برنامه نیز در ساعت‌های ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز جمعه خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار