رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

شبکه الکوثر امشب به بررسی  تاریخ سینمای عراق  و آثار سینمایی « قاسم حول » می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از  روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، برنامه «اضواء» که معرفی و بررسی اخبار و رویدادهای سینمایی ایران و جهان را در دستور کار دارد، امشب به  بررسی کارنامه هنری « […]

شبکه الکوثر امشب به بررسی  تاریخ سینمای عراق  و آثار سینمایی « قاسم حول » می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از  روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، برنامه «اضواء» که معرفی و بررسی اخبار و رویدادهای سینمایی ایران و جهان را در دستور کار دارد، امشب به  بررسی کارنامه هنری « قاسم حول » از اولین سینماگران  و کارگردان های عراقی  و سازنده اولین فیلم سینمایی این کشور اختصاص دارد .

از بخش های دیگر این برنامه می توان  به : مصاحبه هفته که با بیتا منصوری تهیه کننده فیلم های  «رخ دیوانه» و  «هزارپا» انجام شده است ، سکانس برتر: که از فیلم  «رگ خواب» ساخته حمید نعمت اله انتخاب شده ، پشت صحنه فیلم  «سلام بمبئی» و موسیقی هفته که بر موسیقی مجموعه تلویزیونی «ولایت عشق» متمرکز است، اشاره کرد.

این برنامه به مدت ۲۵ دقیقه  ساعت ۲۲:۳۰  به وقت تهران شنبه شب ها  بر روی آنتن است ، تهیه کننده  و کارگردان هنری برنامه مهدی صالح ، نویسنده  لیث جعفر ترابچی بوده  و تولید و کارگردانی آن بر عهده مجید خانلری مقدم است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار