رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

سالن‌های تئاتر در اطلاعیه‌های جداگانه از تعطیلی مجموعه خود در روزهای پایانی ماه صفر خبر داده‌اند. روابط عمومی تماشاخانه سنگلج اعلام کرده است اجرای نمایش آهسته با گل سرخ نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان که از چهارشنبه ۲آبان در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفته است. به دلیل مصادف شدن با ایام […]

سالن‌های تئاتر در اطلاعیه‌های جداگانه از تعطیلی مجموعه خود در روزهای پایانی ماه صفر خبر داده‌اند.

روابط عمومی تماشاخانه سنگلج اعلام کرده است اجرای نمایش آهسته با گل سرخ نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان که از چهارشنبه ۲آبان در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفته است. به دلیل مصادف شدن با ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در روزهای سه شنبه ۱۵، چهارشنبه۱۶ و پنجشنبه ۱۷ آبان تعطیل است.

همچنین تماشاخانه ایرانشهر در خبری از تعطیلی سه روزه‌اش به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان خبر داده است.

از روز جمعه ۱۸ آبان ماه این مجموعه تئاتری در سالن استاد سمندریان میزبان نمایش‌های «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی و «نامبرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ است.

همچنین در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نیز نمایش‌های «تروما» به کارگردانی افسانه ماهیان و «حریق» به کارگردانی افروز فروزند در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجراهای عموم خود را مطابق با روال گذشته ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار