رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند بازروایی ماجرای حمله نیروهای آمریکایی به صحرای طبس برای آزادسازی گروگان‌های لانه جاسوسی و حوادث پس از آن در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به نمایش در می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ این مستند با عنوان «نیمه شب ۲۴ آوریل» به کارگردانی جواد موگویی […]

مستند بازروایی ماجرای حمله نیروهای آمریکایی به صحرای طبس برای آزادسازی گروگان‌های لانه جاسوسی و حوادث پس از آن در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ این مستند با عنوان «نیمه شب ۲۴ آوریل» به کارگردانی جواد موگویی است. جواد موگویی متولد ۱۳۶۲  تهران پیش از این آثاری چون: پرونده ناتمام، کابوس در بیداری، اسرار آیت و … در کارنامه اش ثبت کرده است.

در این خبر؛ سایر مشخصات فیلم به این ترتیب آمده است: تحقیق: جواد موگویی، تصویربردار: سیامک مختاری، تدوین‌: محمدحسین امامی، تهیه کننده: جواد موگویی، زمان: ۴۱ دقیقه

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار