رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
امیر پوروزیری؛ کارگردان سریال «مینو»

امیدوارم سرنوشت “مینو” شبیه به “دلدادگان” نشود

کارگردان سریال «مینو» گفت: امیدوارم سرنوشت این سریال شبیه به سریال «دلدادگان» نشود. امیر پوروزیری اظهار کرد: سریال «مینو» در حال حاضر مراحل پایانی خود را می‌گذراند و تدوین آن از سوی مهدی سعدی در حال انجام است، او پیش از این تدوین فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را بر عهده داشته است. کارگردان سریال […]

کارگردان سریال «مینو» گفت: امیدوارم سرنوشت این سریال شبیه به سریال «دلدادگان» نشود.

امیر پوروزیری اظهار کرد: سریال «مینو» در حال حاضر مراحل پایانی خود را می‌گذراند و تدوین آن از سوی مهدی سعدی در حال انجام است، او پیش از این تدوین فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را بر عهده داشته است.

کارگردان سریال «مینو» با بیان اینکه این سریال مناسبتی نیست و در مناسبت خاصی هم پخش نخواهد شد، عنوان کرد: داستان این سریال ۲۸ قسمتی عاشقانه است و ان‌شاءالله از ابتدای ماه آینده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

پوروزیری در پاسخ به اینکه ممکن است سریال مینو سرنوشتش شبیه به سریال «دلدادگان» باشد و ریزش مخاطب داشته باشد، گفت: امیدوارم این اتفاقات برای سریال مینو رخ ندهد. در هر صورت مسائل مهم آنتن این است که ثبات ندارد. اولویت‌هایی در آنتن وجود دارد که ممکن است هر سریالی را دچار مشکل کند.

وی افزود: آنتن اولویت‌هایی دارد که باعث می‌شود که سریال جزء آن نباشد. این چالش‌هایی که ایجاد می‌شود هر سریالی را تهدید می‌کند. در واقع از دست رفتن آنتن و به تبع آن از دست دادن مخاطب جزء مشکلات صاحبان اثر است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار