رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • جمعه 25 آبان 1397 - 14:22
  • کد خبر : 29760
  • تئاتر
  • چاپ خبر : تئاتر بچه گرگ‌ها در برج آزادی

تئاتر بچه گرگ‌ها به کارگردانی نرگس هاشم‌پور امروز به پایان می‌رسد. تئاتر بچه گرگ‌ها که از ۳۰ مهرماه به روی صحنه رفته است امروز ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۸:۱۵ اجرای آن در برج آزادی به پایان می‌رسد. نویسنده این نمایش نشمینه نوروزی است و در آن مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان […]

تئاتر بچه گرگ‌ها به کارگردانی نرگس هاشم‌پور امروز به پایان می‌رسد.

تئاتر بچه گرگ‌ها که از ۳۰ مهرماه به روی صحنه رفته است امروز ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۸:۱۵ اجرای آن در برج آزادی به پایان می‌رسد.

نویسنده این نمایش نشمینه نوروزی است و در آن مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان مدیرروستا، آرمیتا حرمتی، یاسمن عدل، جمیله صفایی، اطهر نگهبانی، میلاد افواج، علی اصغر حسینی، نورا محمودی بازی کرده‌اند.

در خلاصه این تئاتر آمده است: بچه گرگ‌ها نمایشی است از ترکیب هنرهای مختلف و هنرمندانی از ایران و آلمان که درباره انسان‌هایی است که در یک دنیای بینابینی دست و پا می‌زنند و تنها مهارتی که دارنند تمرین کردن است، اما ماهیت این تمرین‌ها با آنچه ذهن عادت کرده ما از تمرین می‌شناسد متفاوت است.

عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان مدیرروستا، آرمیتا حرمتی، یاسمن عدل، جمیله صفایی، اطهر نگهبانی، میلاد افواج، علی‌اصغر حسینی و نورا محمودی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آیناز موسایی، طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا: امید دولت‌خوه، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها) ، ساخت ویدئو: آرمان مقدم، عکاس: برنا عماری، ساخت تیزر: سیاوش نقش‌بندی و فریده براتی، مدیر تولید و طرح: مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، مسئول امور بین الملل: کیمیا خطیب زاده.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار