رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

چهارمین و آخرین قطعه سینا سرلک برای سریال «حوالی پائیز» با نام «جدایی» منتشر شد. مجموعه تلویزیونی «حوالی پائیز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، پس از ۲۰ قسمت پخش، ۲۶ آبان ماه به پایان رسید. سینا سرلک در چهارمین و آخرین همکاری خود با این سریال، قطعه ای تازه با نام «جدایی» […]

چهارمین و آخرین قطعه سینا سرلک برای سریال «حوالی پائیز» با نام «جدایی» منتشر شد.

مجموعه تلویزیونی «حوالی پائیز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، پس از ۲۰ قسمت پخش، ۲۶ آبان ماه به پایان رسید.

سینا سرلک در چهارمین و آخرین همکاری خود با این سریال، قطعه ای تازه با نام «جدایی» را خواند. ترانه این قطعه همچون آثار قبلی توسط قاسم صرافان سروده شده و آهنگ و تنظیم آن برعهده سعید رضایی بوده است.

«حوالی پائیز» روایت‌گر گوشه‌ای از درد و رنج خانواده‌های شهدای منا در حج خونین سال ۹۴ بود و از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، مونا کرمی، کیوان ساکت‌اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و سیامک ادیب ترکیب بازیگران این سریال بودند.

شعر این قطعه بدین شرح است:

جدایی هم از تو جدایم نکرده
هوای تو یک دم رهایم نکرده
همیشه امید است در هر جدایی
تو هستی اگرچه ندانم کجایی
به دریا زدی تا که دریا شوم من
تو پنهان شدی تا که پیدا شوم من
دلم تا که عاشق شدم، بی کران شد
کمی خاک بود آسمان، آسمان شد

منبع:فیلم‌نت نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار