رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

تهیه‌کننده برنامه «دستپخت» با انتشار فیلمی خواست نسبت به هجمه‌ها و انتقادات، پاسخ داده باشد و امشب هم رسماَ در قسمت جدید خودشان این عذرخواهی را تلویزیونی انجام خواهند داد. چند روزی بود که فیلم تحقیر بانوی ایرانی به هنگام آموزش آشپزی در برنامه «دستپخت» دست به دست می‌شد و بسیاری به این اتفاق واکنش […]

تهیه‌کننده برنامه «دستپخت» با انتشار فیلمی خواست نسبت به هجمه‌ها و انتقادات، پاسخ داده باشد و امشب هم رسماَ در قسمت جدید خودشان این عذرخواهی را تلویزیونی انجام خواهند داد.

چند روزی بود که فیلم تحقیر بانوی ایرانی به هنگام آموزش آشپزی در برنامه «دستپخت» دست به دست می‌شد و بسیاری به این اتفاق واکنش نشان دادند تا اینکه شب گذشته سیدوحید حسینی تهیه‌کننده «دستپخت» ویدئویی منتشر کرد تا به این هجمه‌ها و انتقادات خاتمه بدهد.

برنامه «دستپخت» حدود چهار سالی است که روی آنتن شبکه یک سیماست و تاکنون با چنین حاشیه‌ای روبرو نشده بود. اما برخورد داور جوان با یکی از شرکت‌کننده‌ها و واکنشی که نسبت به این قضیه داشت و لقمه‌ای را که مقابل دوربین از دهان خود درآورده و به سطل زباله انداخت، تا حدی مورد اعتراض قرار گرفت که عده‌ای این عمل داور را خلاف یک برنامه رسانه‌ای می‌دانند.

گرچه این عذرخواهی ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شده اما امشب قرار است در برنامه «دستپخت» این عذرخواهی به هنگام پخش قسمت جدید انجام شود. چرا که در توضیح این عذرخواهی تلویزیونی، سیدوحید حسینی گفته: “می‌دانیم که لحن خوبی نداشتیم اما این را هم باید بگوییم که آشپزی برایمان بسیار جدی است. جالب است بدانید همان شرکت‌کننده خودش دانشجوی برنامه است و همین الان سر کلاس است. در آینده لحن درستی خواهیم داشت اما رویه داوری جدی را همچنان ادامه می‌دهیم”.

عوامل برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی بدانند که امروز یک نگاه گسترده و تیزبینی بر کارشان حاکم شده به نام فضای مجازی! فضای مجازی و گستردگی آن و قابل دسترس بودن آن باعث شده که کوچکترین مسئله‌ای از نگاه تیزبین مردم و کاربران در فضای مجازی پنهان نمانده و سریع به چنین مسائلی واکنش نشان بدهند.

از این رو برخی سریال‌هایی که این اواخر پخش شده‌اند، مدام زیر نگاه تیزبین مخاطبان قرار گرفته و گاف‌ها و یا برخی ایرادات آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. از این رو دست‌اندرکاران برنامه‌های تلویزیونی و سازندگان آن بیشتر باید دقت‌نظر داشته تا از وقوع چنین حواشی برای اثر خود در امان باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار