رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

محمدعلی باشه آهنگر که این روزها فیلم سینمایی «سرو زیر آب» را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده دارد، همزمان با برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در شهر اصفهان کارگاه انتقال تجربه برگزار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، این کارگاه روز چهارشنبه هفتم آذر ماه جاری […]

محمدعلی باشه آهنگر که این روزها فیلم سینمایی «سرو زیر آب» را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده دارد، همزمان با برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در شهر اصفهان کارگاه انتقال تجربه برگزار می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، این کارگاه روز چهارشنبه هفتم آذر ماه جاری به صورت صبح و عصر در عمارت سعدی سعدی حوزه هنری اصفهان بر پا می‌شود.

بر پایه این خبر، استان اصفهان از جمله استان‌های برگزاری کننده جشنواره فیلم مقاومت در این دوره است که علاوه بر این کارگاه برنامه‌های متنوعی در خصوص نقد و بررسی آثار، نمایش فیلم‌های سینمایی و مستند و بزرگداشت را پیش‌بینی کرده است.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با موضوع دفاع مقدس تولید شده برغم همزمانی اکرانش با فیلم‌های کمدی با استقبال علاقمندان سینِما در تهران و شهرستان‌ها روبرو شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار