رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
صبح امروز برای شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

شخصیت‌های فرهنگی و سینمایی منطقه وارد تهران شدند

صبح امروز شخصیت‌های فرهنگی و سینمایی کشورهای منطقه برای شرکت در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت وارد تهران شدند. به گزارش سینمخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه، علی ظاهر رئیس مؤسسه الرسالات لبنان، ابراهیم فرحات رئیس شبکه تلویزیونی المنار و چند کارگردان سیِما برای […]

صبح امروز شخصیت‌های فرهنگی و سینمایی کشورهای منطقه برای شرکت در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت وارد تهران شدند.

به گزارش سینمخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه، علی ظاهر رئیس مؤسسه الرسالات لبنان، ابراهیم فرحات رئیس شبکه تلویزیونی المنار و چند کارگردان سیِما برای شرکت در این رویداد سینمایی وارد تهران شدند.

بر پایه این خبر، علاوه بر این چهره‌ها، ده‌ها فیلمساز و سینماگر مستقل و آزاده جهان از امروز وارد تهران می‌شوند. از عصر امروز هم سینماگرانی از کشورهای: ونزوئلا، آمریکا، شیلی، تانزانیا، بنگلادش، آرژانتین، سوریه، روسیه، عراق، یمن، بحرین عربستان، لبنان، فرانسه، اسپانیا، هند، اروگوئه، و … در جشنواره  حضور پیدا می‌کنند. هشت نفر از این میهمانان خارجی داور جشنواره در بخش مسابقه بین‌الملل هستند.

برگزاری سه کنفرانس خبری با میهمانان خارجی و دو نشست نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور کارگردانان و عوامل فیلم‌های خارجی در کنار نشست‌های گفتگو با اهالی رسانه‌ها و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و … از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای میهمانان خارجی جشنواره فیلم مقاومت است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار