رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

کنفرانس تحلیلی «سینمای سوریه؛ سینمای مقاومت» صبح چهارشنبه ۷ آذرماه جاری در  سومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور کفیلمسازان و صاحب نظران سینمای سوریه در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ در این کنفرانس سلمان مصری بازیگر فیلم سینمایی «بازمانده»، […]

کنفرانس تحلیلی «سینمای سوریه؛ سینمای مقاومت» صبح چهارشنبه ۷ آذرماه جاری در  سومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور کفیلمسازان و صاحب نظران سینمای سوریه در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ در این کنفرانس سلمان مصری بازیگر فیلم سینمایی «بازمانده»، مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه و عوض قدور کارگردان سینِما به تحلیل و تبیین جایگاه، شاخصه‌ها و افق سینمای سوریه می‌پردازند و پیرامون نسبت آن با سینمای مقاومت صحبت می‌کنند.

بر پایه این خبر؛ این کنفرانس با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی و خبرنگاران پیش‌بینی شده و همه علاقمندان می‌توانند در این کنفرانس حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار