رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، آزیتا حاجیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال کمدی و نمایش خانگی سالهای دور از خانه جلوی دوربین رفت. «طالبی»، خانمی پا به سن گذاشته، متمول و اتوکشیده است که در سالهای دور از خانه ، گرفتار بلاهت خنجری و زهره شده است و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، آزیتا حاجیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال کمدی و نمایش خانگی سالهای دور از خانه جلوی دوربین رفت.
«طالبی»، خانمی پا به سن گذاشته، متمول و اتوکشیده است که در سالهای دور از خانه ، گرفتار بلاهت خنجری و زهره شده است و اتفاقات عجیب و بامزه‌ای را رقم‌ می‌زنند!

احمد مهرانفر در نقش خنجری، هادی کاظمی در نقش زهره، آزیتا حاجیان، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، احسان کریمی، گیتی قاسمی، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهرناز بیات، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.
سریال کمدی سالهای دور از خانه نخستین اسپین‌آف ایرانی است و از روی مجموعه پرمخاطب شاهگوش ساخته می‌شود.
مجید صالحی کارگردان و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «سال‌های دور از خانه» هستند که بر اساس متنی از امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر ساخته می‌شود. همچنین لوتوس پلاس تبلیغات این سریال را برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار