رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «اسکی باز» که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد؛ جایزه بهترین فیلم بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «المپیا» را دریافت کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی تنها نماینده […]

فیلم سینمایی «اسکی باز» که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد؛ جایزه بهترین فیلم بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «المپیا» را دریافت کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد مهم فرهنگی بود که با فیلم‌های سایر کشورها به رقابت پرداخت و جایزه بهترین را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «المپیا» دیشب ۱۷ آذرماه در شهر پیرگوس کشور یونان برگزار شد.

فیلم سینمایی «اسکی باز» تا کنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی حضور و جوایزی دریافت کرده است و با دریافت هفت پروانه زرین، پرافتخارترین و بهترین فیلم سی امین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان و کاندیدای جایزه‌ آکادمی آسیا پاسیفیک شده است.

جشنواره فیلم «المپیا» یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی کشور یونان است که هرساله از ۱۰ تا‌ ۱۷ آذرماه در شهر پیرگوس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار