رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اینجا خوابگاهه قانون داره، نداشته باشه‌ام جای دانشجواس نه مدلا … مگه مدلا چشونه؟! به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر؛ فیلم ترانه با موضوع مدلینگ و فشن به تهیه کنندگی محمدتقی انصاری، نویسندگی و کارگردانی  مهدی صاحبی و سرمایه گذاری  حسن بیرانوند بعد از فیلم  کلمبوس در سرگروه کورش اکران می‌شود. […]

اینجا خوابگاهه قانون داره، نداشته باشه‌ام جای دانشجواس نه مدلا … مگه مدلا چشونه؟!
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر؛ فیلم ترانه با موضوع مدلینگ و فشن به تهیه کنندگی محمدتقی انصاری، نویسندگی و کارگردانی  مهدی صاحبی و سرمایه گذاری  حسن بیرانوند بعد از فیلم  کلمبوس در سرگروه کورش اکران می‌شود.
ترانه روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختر دانشجویی با بازی  الهه حصاری است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و…


الهه حصاری،  اندیشه فولادوند،  امیررضا دلاوری،  مریم معصومی،  بابک انصاری،  نازنین فراهانی،  سیاوش چراغی پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان،نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد بازیگران اصلی این فیلم پرلوکیشن و جذاب اجتماعی هستند.
ترانه محصول موسسه گلبرگ هنر است که مهدی صباغ‌زاده بعنوان مشاور کارگردان و مدیر موسسه نیمروز فیلم، پخش آن را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار