رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «آنام» را از دوشنبه ۲۶ آذر، بعد از پایان مجموعه طنز  «لیسانسه‌ها» روانه آنتن می‌کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار که در سال ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، این بار از آی‌فیلم فارسی به نمایش گذاشته می‌شود. این سریال […]

آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «آنام» را از دوشنبه ۲۶ آذر، بعد از پایان مجموعه طنز  «لیسانسه‌ها» روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار که در سال ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، این بار از آی‌فیلم فارسی به نمایش گذاشته می‌شود.

این سریال به قلم امیرعباس پیام، داستان زندگی مارال است که دوران پر ماجرا و سختی را گذرانده و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

گلچهره سجادیه (مارال)، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، سامیه لک، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی، کوروش زارعی، لاله مرزبان از بازیگران این مجموعه‌اند.

مجموعه تلویزیونی «آنام» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به‌صورت دوقسمت یکی روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار