رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

مستند «گراما فیلم» از شبکه آی فیلم دوشنبه ۲۶ آذر موسیقی مجموعه «باغ سرهنگ» را بررسی می کند که تیتراژ پایانی آن با صدای علیرضا روزگار به روی آنتن رفته است.   به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «گراما فیلم» که به روند شکل‌گیری موسیقی‌ سریال‌های شاخص تلویزیون می‌پردازد، ابن بار به سراغ […]

مستند «گراما فیلم» از شبکه آی فیلم دوشنبه ۲۶ آذر موسیقی مجموعه «باغ سرهنگ» را بررسی می کند که تیتراژ پایانی آن با صدای علیرضا روزگار به روی آنتن رفته است.

 

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «گراما فیلم» که به روند شکل‌گیری موسیقی‌ سریال‌های شاخص تلویزیون می‌پردازد، ابن بار به سراغ موسیقی مجموعه «باغ سرهنگ» رفته است. در این برنامه فلوراسام به عنوان کارگردان و علیرضا روزگار، خواننده این سریال به تشریح ساخت موسیقی «باغ سرهنگ» می پردازند.

سریال «باغ سرهنگ» محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی فلورا سام است که داستان هادی با بازی نیما فلاح را روایت می کند که در حال تلاش برای انتشار اولین آلبوم موسیقی خود است. او به دختری به نام سمیرا علاقه‌مند است و علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با او ازدواج می‌کند اما این موضوع را از خانواده‌اش پنهان می‌کند.

«گرامافیلم» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه، دوشنبه‌ ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت۰۶:۳۰ روز سه‌شنبه خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار