رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 15 دی 1397 - 08:21
  • کد خبر : 32474
  • تئاتر
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه های آموزشی در بخش جنبی جشنواره تئاتر اکبر رادی
توسط هادی مرزبان، محمد چرمشیر و مهدی کوشکی

برگزاری کارگاه های آموزشی در بخش جنبی جشنواره تئاتر اکبر رادی

کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی (با تمرکزبر آثار اکبر رادی) در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و با همکاری موسسه افرامانا به مدت سه روز در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بخش جنبی جشنواره […]

کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی (با تمرکزبر آثار اکبر رادی) در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و با همکاری موسسه افرامانا به مدت سه روز در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بخش جنبی جشنواره که در قالب سه کارگاه آموزشی با حضور و تدریس هادی مرزبان، محمد چرمشیر و مهدی کوشکی با همکاری موسسه افرامانا در تالار مشاهیرمجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود از روز سه شنبه ۱۸ دی ماه تا پنجشنبه ۲۰ دی ماه برپا خواهد بود.

بر پایه این گزارش “روایت شناسی و تحلیل روایت در در نمایشنامه های اکبر رادی با تمرکز بر نمایشنامه ی روزنه ی آبی” عنوان نخستین کارگاه بخش جنبی جشنواره است که توسط محمد چرمشیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ دی ماه برگزار می شود.

هادی مرزبان نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه کارگاه رویکردهای نوین به آثار اکبر رادی در کارگردانی را برگزار می کند. همچنین مهدی کوشکی در کارگاه مواجهه با نقش در نمایشنامه های اکبر رادی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه با شرکت کنندگان سخن می گوید.

بنا به اعلام دبیر خانه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، محل برگزاری کارگاه ها تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران بوده و متقاضیان شرکت و حضور در کارگاه های مذکورمی بایست با ارسال مدارک زیر به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، طبقه ی دوم، دبیرخانه ی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی نسبت به ثبت نام و رزرو اقدام کنند. همچنین تلفن دبیرخانه و ثبت نام به شماره های  ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی: ۱۵۰  و ۰۹۱۹۹۸۳۹۴۰۵  آماده پاسخگویی به سئوالات در این زمینه است. دبیرخانه جشنواره تاکید کرده به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با متقاضیانی است که زودتر نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مدارک خود به دبیرخانه اقدام کنند.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه های آریا و نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار