رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده در روز سوم جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷/۱۱/۱۲) توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد. لازم به توضیح است فهرست فیلم ها بدون اولویت است. به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، نخستین نتایج از آرای مردمی آثار […]

نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده در روز سوم جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷/۱۱/۱۲) توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد. لازم به توضیح است فهرست فیلم ها بدون اولویت است.

به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، نخستین نتایج از آرای مردمی آثار حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

اسامی ۱۰ فیلم برتر بدون اولویت بدین شرح است: قسم، بیست‌وسه نفر، جان‌دار، شبی که ماه کامل شد، بنفشه آفریقایی، ماجرای نیمروز، سرخ‌پوست، متری شیش و نیم، قصر شیرین و غلامرضا تختی.

مخاطبان فیلم‌های جشنواره برای شرکت در رأی‌گیری بهترین اثر از نگاه تماشاگران می‌توانند از دو طریق این کار را انجام دهند. ساده‌ترین روش برای شرکت در رای‌گیری شماره‌گیری #۷*۷۱۰* و طی کردن مراحل از طریق تلفن همراه است. راه دیگر استفاده از اپلیکیشن رأی‌گیری است که مخاطبان باید برای دسترسی به آن کد «کیو آر» روی بلیت را اسکن کنند و از طریق اپلیکشن از میان پنج گزینه موجود، رای خود را به فیلم بدهند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب ۱۰ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار