رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایى «ریست» به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده در تهران کلید خورد. با پایان انتخاب بازیگران و همچنین لوکیشن هاى مورد نظر براى فیلم «ریست» به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده، فیلمبردارى این اثر با حضور رضا بهبودى و سودابه بیضایى، بعنوان بازیگران اصلى در تهران آغاز شد […]

فیلم سینمایى «ریست» به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده در تهران کلید خورد.

با پایان انتخاب بازیگران و همچنین لوکیشن هاى مورد نظر براى فیلم «ریست» به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده، فیلمبردارى این اثر با حضور رضا بهبودى و سودابه بیضایى، بعنوان بازیگران اصلى در تهران آغاز شد و طبق برنامه ریزى تا پس از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

«ریست» فیلمنامه اى متفاوت با محوریت حریم شخصى انسان ها دارد که با ساختارى جدید به نگارش در آمده و به لحاظ تولید و کارگردانى هم اثرى نو در کارنامه محمدرضا لطفى محسوب مى شود که پیش از این با «روایت ناپدید شدن مریم»، خود را به مخاطبان سینمایى معرفى کرد.

این فیلم در تهران و لوکیشن هاى حومه شهر فیلمبردارى خواهد شد و برنامه ریزى ها براى حضور آن در جشنواره هاى معتبر داخلى و خارجى انجام شده است.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیکران این فیلم سینمایى هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس مى کنم دیوونه شدم…یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم…اونقدر توى این ماجرا غرق شدم که احساس مى کنم پشت همه این دوربینا یه نفره…یه نفر که چهار چشمى داره منو نگاه مى کنه!

عوامل «ریست» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفى، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبردارى: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر صدابردار: علی گراکویى، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، جانشین تولید: حامد آزادى، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایى، گرافیست: على قدیمى، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار