رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مهدی شاهین سرمایه گذار مجموعه پردیس سینمایی درباره اهمیت ساخت این مجموعه در شرق تهران گفت: پس از بازبینی هایی که از زمین مجموعه داشتیم و با توجه به اینکه در شرق تهران سینمایی مدرن با تجهیزات مناسب وجود ندارد به این نتیجه رسیدیم که این محل بسیار مستعد احداث یک سینما است. وی افزود: […]

مهدی شاهین سرمایه گذار مجموعه پردیس سینمایی درباره اهمیت ساخت این مجموعه در شرق تهران گفت: پس از بازبینی هایی که از زمین مجموعه داشتیم و با توجه به اینکه در شرق تهران سینمایی مدرن با تجهیزات مناسب وجود ندارد به این نتیجه رسیدیم که این محل بسیار مستعد احداث یک سینما است.
وی افزود: برای ساخت این سینما از طراحی داخلی مدرن و کارشناسان ایرانی با سیستم های صوتی و تصویری مجهز استفاده شده است.
سرمایه گذار پردیس شاهین در مورد اینکه آیا استفاده از این سالن ها برای اجراهای تئاتر امکان پذیر است، توضیح داد: یکی از این سالن ها به شکلی طراحی شده است که بتوان از آن در اجراهای صحنه ای و همچنین برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری بهره برد.
وی درباره آغاز شروع به کار این پردیس سینمایی نیز گفت: در حال حاضر وارد قرارداد رسمی با هیچ یک از واحدهای هنری سینما و یا واگذاری آن به بخش خصوصی نشده ایم اما در حال مذاکره با فعالان این حوزه هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.
«پردیس سینمایی شاهین» شامل ۴ طبقه پارکینگ، ۷ طبقه تجاری و یک طبقه با سه سالن سینما است که جمعا شامل ۵۰۰ صندلی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار