رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دنیای تلویزیونی شخصیت‌های مارول دارد از «نت‌فلیکس» به سمت سرویس استریمینگ «دیزنی» حرکت می‌کند و جدیدترین عضو آن یکی از اعضای تیم‌ «انتقام‌جویان» است. به نقل از ورایتی، شخصیت «هاک‌آی» یا شاهین‌چشم از مجموعه کمیک‌های مارول با نقش‌آفرینی جرمی رنر تبدیل به جدیدترین عضو دنیای سینماتیک مارول شده که سریال جداگانه خود را دریافت می‌کند. سرویس استریمینگ جدید دیزنی با نام دیزنی پلاس (+Disney) رسماً دارد سریالی محدود […]

دنیای تلویزیونی شخصیت‌های مارول دارد از «نت‌فلیکس» به سمت سرویس استریمینگ «دیزنی» حرکت می‌کند و جدیدترین عضو آن یکی از اعضای تیم‌ «انتقام‌جویان» است.

به نقل از ورایتی، شخصیت «هاک‌آی» یا شاهین‌چشم از مجموعه کمیک‌های مارول با نقش‌آفرینی جرمی رنر تبدیل به جدیدترین عضو دنیای سینماتیک مارول شده که سریال جداگانه خود را دریافت می‌کند.

سرویس استریمینگ جدید دیزنی با نام دیزنی پلاس (+Disney) رسماً دارد سریالی محدود بر پایه این شخصیت تیراندازمارول می‌سازد و رنر هم در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منابع آگاه می‌گویند این پروژه قرار است یک سریال ماجراجویانه باشد که در آن شخصیت کلینت بارتون یا همان هاک‌آیدر نهایت تیرکمان خود را به دست شخصیت کیت بیشاپ می‌سپارد. بیشاپ یکی از شخصیت‌های کمیک‌های مارول است که بعد از بارتون در نقش هاک‌آی ظاهر شد. او همچنین یکی از اعضای گروهی است که با نام «انتقام‌جویان جوان» شناخته می‌شود.

رنر نخستین بار در فیلم «تور» مارول حضوری کوتاه در نقش هاک‌آی داشت. او از آن موقع تا به حال در فیلم‌های «انتقام‌جویان»، «انتقام‌جویان: عصر اولتران» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در قالب این شخصیت ظاهر شده است. نقش‌آفرینی بعدی او در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» خواهد بود که روز بیست‌وششم آوریل اکران می‌شود.

رنر همچنین به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های «گنجه رنج» و «شهر» شناخته می‌شود که برای آن‌ها نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در عین حال در فیلم‌های «کلاهبرداری آمریکایی»، «رسیدن» و «رودخانه باد» حضور یافته است.

سرویس استریمینگ دیزنی پلاس در حال حاضر همچنین مشغول کار روی سریال‌های محدود دیگری با تمرکز روی شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول است که از جمله آن‌ها می‌توان به شخصیت‌هایی مثل فالکون و سرباز زمستان و همچنین لوکی، ویژن و اسکارت ویچ اشاره کرد. انتظار می‌رود هر یک از این سریال‌ها چیزی بین شش تا هشت اپیزود داشته باشند.

سریال‌های در دست ساخت در دیزنی پلاس توسط مارول استودیوز و کوین فایگی تهیه خواهند شد که سال‌هاست مسئولیت هدایت دنیای سینماتیک مارول را بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این سریال‌ها در مقایسه با دیگر پروژه‌های تلویزیونی بودجه‌هایی بسیار بزرگ داشته باشند.

نت‌فلیکس قبلاً دنیای تلویزیونی مارولی خودش را داشت که شامل سریال‌های «بی‌باک»، «جسیکا جونز»، «لوک کیج» و «مشت‌آهنی» می‌شد که همه‌شان در مینی سریال «مدافعان» و «پانیشر» جمع شدند. اما با توجه به اینکه راه‌اندازی دیزنی پلاس نزدیک است، تمام آن سریال‌ها طی چند ماه اخیر کنسل شده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار