رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • پنجشنبه 29 فروردین 1398 - 17:02
  • کد خبر : 35781
  • تئاتر
  • چاپ خبر : “صدای انقلاب” در جشنواره تئاتر نماوا می پیچد
با موضوع تعریف جایگاه مرد و زن در یک انقلاب در حال وقوع

“صدای انقلاب” در جشنواره تئاتر نماوا می پیچد

اجرای نمایشنامه خوانی “صدای انقلاب” نوشته لئونید آندریف با ترجمه نیما کوشیار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی در قالب دومین دوره جشنواره تئاتر نماوا به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه پروژه، اجرای نمایشنامه خوانی “صدای انقلاب” نوشته لئونید آندریف با ترجمه نیما کوشیار و به کارگردانی فرزاد […]

اجرای نمایشنامه خوانی “صدای انقلاب” نوشته لئونید آندریف با ترجمه نیما کوشیار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی در قالب دومین دوره جشنواره تئاتر نماوا به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه پروژه، اجرای نمایشنامه خوانی “صدای انقلاب” نوشته لئونید آندریف با ترجمه نیما کوشیار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی، روز چهارشنبه، ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۳:۴۰ ظهر در سالن آمفی تئاتر سلیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران در قالب دومین دوره جشنواره تئاتر نماوا به روی صحنه خواهد رفت.

“صدای انقلاب”، سومین اجرای نمایشنامه خوانی محفل هنری راجا پس از اجراهای “کارگر” نوشته والتر وایکس با ترجمه نیما کوشیار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی و “چه کسی ما را مجبور کرد؟!” به نویسندگی و کارگردانی آرمان زندی در قالب شنبه خوانی های زابتیک در سال ۱۳۹۶ است.

در خلاصه داستان آمده است که یک خانواده در آستانه وقوع یک انقلاب اجتماعی قرار دارند و مرد و زن باید هر کدام نقش خودشان را در انقلاب پیش رو مشخص کنند.

بازیگران و عوامل اجرای نمایشنامه خوانی مذکور عبارتند از:

بازیگران: آرمان زندی و پانیذ نوروزی، صحنه خوان: مریم جعفری، دستیار کارگردان و مدیرصحنه: مریم شکرریز، مسئول نور و صدا: هادی طالبی، طراح پوستر و بروشور: اکبر جلیلی، عکاس: مریم خیری، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سهیلا انصاری و تهیه کننده: فرزاد جمشیددانایی.

مخاطبان برای تهیه بلیت اجرای نمایشنامه خوانی “صدای انقلاب” می توانند به سایت فروش بلیت تیوال https://www.tiwall.com/p/sedayeenghelab مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار