رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • جمعه 30 فروردین 1398 - 14:51
  • کد خبر : 35858
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش الیورتویست، «یاور» نوجوانان کانون اصلاح و تربیت

در پی تشکیل کمپین حمایت از نمایش الیورتویست که اکنون آن را به نام «یاور» می شناسیم، کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در روزهای دوم تا هفتم اردیبهشت ماه نمایش زندگی خود را با نام «الیورتویست» به روی صحنه خواهند برد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، مریم کاظمی، […]

در پی تشکیل کمپین حمایت از نمایش الیورتویست که اکنون آن را به نام «یاور» می شناسیم، کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در روزهای دوم تا هفتم اردیبهشت ماه نمایش زندگی خود را با نام «الیورتویست» به روی صحنه خواهند برد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان که کمپین «یاور» به همت او شکل گرفته است به سایت خانه تئاتر گفت: کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کسانی هستند که زیر سن قانونی ناآگاهانه مرتکب بزه شده اند و به همین دلیل در این کانون به سر می برند. برخی از این کودکان مانند زندانیان عادی تنها نیازمند کمک های مادی برای آزادی هستند.

وی افزود: این کمپین و کارگردان نمایش قصد جمع آوری اعانه ندارند بلکه قصد دارند تا کمک مادی مورد نیاز کودکان دربند را با تکیه بر هنر همین کودکان به دست آورند. این کودکان با اجرای نمایشی به نام الیورتویست قصد آگاه سازی مردم از تاثیرات شرایط اجتماعی بر به وجود آمدن زمینه های بزه را دارند.

او همچنین گفت: سفیر این حرکت پسندیده مریم سعادت است و کودکان هنرمند این نمایش، داستان زندگی خود را اجرا می کنند که در این راه روابط عمومی قوه قضاییه، ریاست کانون اصلاح و تربیت، مدیرعامل و هیات مدیره خانه تئاتر، انجمن هنرهای نمایشی، تالار هنر، اداره کل هنرهای نمایشی، کمپین «ما درد مشترک هستیم»، ستاد ملی صبر و هنرمندان به همیاری آمده اند.

نمایش الیورتویست به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل فیروزی ساعت ۱۶روزهای دوم تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری، در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان شرکت در این پویش می توانند بلیت های نمایش را از سایت ایران نمایش خریداری کنند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار