رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز یکشنبه یکم اردیبهشت با برپایی دو کارگاه تخصصی با حضور هنرمندان خارجی با موضوع فیلمبرداری و طراحی صحنه و برپایی نشست خبری آندرئا پاللائورو سینماگر ایتالیایی ادامه می یابد. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه های […]

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز یکشنبه یکم اردیبهشت با برپایی دو کارگاه تخصصی با حضور هنرمندان خارجی با موضوع فیلمبرداری و طراحی صحنه و برپایی نشست خبری آندرئا پاللائورو سینماگر ایتالیایی ادامه می یابد.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه های کارگاهی و نشست های تخصصی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز یکشنبه ۱ اردیبهشت ماه در بخش «دارالفنون» ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه فیلمبرداری لوکا بیگاتزی در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو آغاز می شود و در ادامه نشست «سینما، جهانی شدن، هویت» با حضور شهاب اسفندیاری در همین سالن ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ برای هنرجویان «دارالفنون» برگزار می شود.

در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو در ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست «استاندارد فنی ارائه برنامه‌ها جهت فروش بین المللی (زیرنویس و آماده سازی)» با حضور وحید قطبی زاده و افشین اسدزاده برگزار می شود و ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز در سالن شماره ۳ سینما فلسطین، پیمان قاسم خانی در کارگاه «انتقال تجربه» با علاقه مندان گفتگو می کند.

نشست مطبوعاتی با حضور آندرئا پاللائورو فیلمنامه نویس و کارگردان نیز ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گذر اجتماعات چارسو برگزار می شود و پس از آن در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ کارگاه تخصصی طراحی صحنه زیلکه بوئر طراح صحنه آلمانی در سالن شماره ۲ چارسو برپا می شود.

هنرجویان بخش «دارالفنون» نیز می توانند در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در نشست «انتقال تجربه» که در گذر اجتماعات واقع در طبقه ۷ چارسو برگزار می شود، شرکت کنند.

فیلم «طلسم» در بخش کلاسیک های مرمت شده ایرانی نیز طی مراسم ویژه ای ساعت ۲۲:۱۵ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین روی پرده می رود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار