رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه؛ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ، فیلم سینمایی «جهان با من برقص» نخستین تجربه کارگردانی سروش صحت برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. صحت با روایت متفاوت و استعاره ای خود از مرگ نشان داد که تا چه توانمند توانمد در عرصه سینما است. صحت با شناخت صحیح […]

به گزارش سینماخانه؛ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ، فیلم سینمایی «جهان با من برقص» نخستین تجربه کارگردانی سروش صحت برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. صحت با روایت متفاوت و استعاره ای خود از مرگ نشان داد که تا چه توانمند توانمد در عرصه سینما است. صحت با شناخت صحیح از مدیوم سینما و بدور از تجربه های تلویزیونی خود، این بار قابی زیبا از جمعی دوستانه را به تصویر کشیده است. تصویری که هر چند موضوع آن در ذهن مخاطب ممکن است آزاد دهنده باشد ولی با تصویرسازی زیبای صحت، شاهد یکی از لذت بخش ترین فیلم های چند سال اخیر سینما هستیم. فیلمی که با اقبال مخاطبان و اهالی رسانه و سینما مواجه شده است. 

«جهان با من برقص» با توجه به حضور ستاره های سینما می تواند اقبال بسیار خوبی نیز در اکران داشته باشد.

در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور،کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، پاوان افسر و مهراب قاسمخانی به ایفای نقش می پردازند.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار