رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

با آغاز ماه مبارک رمضان در این هفته اجراهایی صحنه را ترک می‌کنند و بیش از ۱۰ نمایش از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه اجراهای خود را آغاز خواهند کرد. – نمایش «شربت سینه» به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی از ۱۷ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز می‌کند و تا ۷ خردادماه هر شب ساعت […]

با آغاز ماه مبارک رمضان در این هفته اجراهایی صحنه را ترک می‌کنند و بیش از ۱۰ نمایش از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه اجراهای خود را آغاز خواهند کرد.
– نمایش «شربت سینه» به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی از ۱۷ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز می‌کند و تا ۷ خردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری و نویسندگی حسین برفی نژاد از ۱۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه درعمارت نوفل‌لوشاتو اجرا خواهد شد.
– نمایش «مار بازی» به کارگردانی سعید دشتی و نویسندگی صحرا فتحی از ۲۰ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز تا ۱۵ خردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر ادامه خواهد داشت.
– نمایش «اکلیل» به کارگردانی مهتاب شکریان و نویسندگی مهدی کوشکی از ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «حذف به قرینه‌ی معنوی» به کارگردانی و نویسندگی کتایون لطیف از ۱۶ اردیبهشت‌ماه به صحنه خواهد رفت و تا ۱۰ خردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.
– نمایش «ادامه دارد» به کارگردانی فرهاد خوشه و نویسندگی مهدیه حسینی از ۱۸ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در خواهد آمد.
– نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی حسن جودکی و نویسندگی مژگان خالقی از ۱۶ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز کرده و تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «زندگی در تئاتر» نوشته دیوید ممت، ترجمه داریوش مودبیان و کارگردانی احمد دامیار از ۱۶ اردیبهشت‌ماه به صحنه رفته تا ۱۶ خردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا خواهد کرد.
– نمایش «جنین جن زده» به نویسندگی و کارگردانی سلمان فرخنده از ۱۷ اردیبهشت‌ماه تا ۱۰ خردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۲ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در خواهد آمد.
– نمایش «شهر ما» نوشته تورنتون وایلدر و به کارگردانی محمد حسن معجونی از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز کرده و تا ۲۷ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.
– نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» نوشته سُفی اکسانن و به کارگردانی هستی حسینی از ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تئاتر مستقل اجرا خواهد شد.
– نمایش «اولد سیبروک» نوشته وودی آلن و به کارگردانی مهیار اسلامی از ۱۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می آید.
– نمایش موزیکال «عروس مردگان» نوشته تیم برتون و به کارگردانی امیدرضا سپهری از ۱۸ اردیبهشت‌ماه اجرای خود را آغاز کرده و تا ۱۵ اجرا هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۹۰ دقیقه در هتل اسپیناس پالاس به صحنه خواهد رفت.

** نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند
– نمایش «شکاف کوچک در استخوان» به نویسندگی مهلا مازندرانی و همایون ظفرپور و کارگردانی همایون ظفرپور تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.
– نمایش «سیزده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.
– نمایش «هفت دقیقه» نوشته استفانو ماسینی به کارگردانی آرش عباسی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار حافظ به صحنه می‌رود.
– نمایش «زن هستم» به نویسندگی و کارگردانی صنم سرمد تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.
– نمایش «تهران بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی علی جعفری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.
– نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» به کارگردانی علی رضائی و نویسندگی افشین هاشمی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در موسسه فرهنگی هنری گندم به صحنه می‌رود.
– نمایش «آرسنیک» به نویسندگی و کارگردانی جواد واحدی تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۳۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.
– نمایش «بالابر غذا» نوشته هارولد پینتر و به کارگردانی علی جهانجونیا تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش دا به نمایش در می‌آید.
– نمایش «غلامرضا لبخندی» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «اکوان دیو» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در ایرانشهر اجرا می‌شود.
– نمایش «قاسم آباد» به نویسندگی و کارگردانی پوریا گلستانی از ۱ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا خواهد داشت. به نمایش در می‌آید.
– نمایش «یک ساعت آرامش» نوشته فلوریان زلر به کارگردانی سید جواد روشن تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
– نمایش «پروانه و یوغ» نوشته محمد چرمشیر و طراحی و کارگردانی جواد محمدپور تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

** نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند
– نمایش «برای خرید که نباید پول داد» نوشته داریو فو و به کارگردانی مهدی ارجمند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– اپرای عروسکی «خیام» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تالار فردوسی به صحنه می‌رود.
– نمایش «به تونل نزدیک می شوید» به کارگردانی پریسا طهماسب و نویسندگی مهدی چاکری تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه آژمان اجرا می‌شود.
– نمایش «داستان‌های پزشک محبوب من» نوشته آنتوان چخوف به کارگردانی میکاییل شهرستانی تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «اکتورز استودیو» به نویسندگی و کارگردانی افشین واعظی تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود.
– نمایش «آمیگدال» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بستان پیرا تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار محراب اجرا می‌شود.
– نمایش «نسل سوخته» به نویسندگی و کارگردانی سندس یگانه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.
– نمایش «نه نه نه» به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس رنجبر تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
– نمایش «خونمون تماشاخونست» به کارگردانی ریحانه باغبادی و نویسندگی امیرحسین انصافی تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار محراب اجرا می‌شود.
– نمایش «راز نقل آخر» به کارگردانی ریحانه و نویسندگی حسین تفنگدار تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.
– نمایش «صد در صد» نوشته مارکس لید و به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
– نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
– نمایش «۹۱۱» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی آزادان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.
– نمایش «مارگاک» نوشته آگوست استریندبرگ و به کارگردانی داود زاهدی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
– نمایش «چیزی شبیه زندگی» نوشته حسین پناهی و به کارگردانی امیر کلهری پور تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
– نمایش «جریان مبهم یک خانه ویلایی» نوشته محسن اسماعیلی و به کارگردانی احمد حامدی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.
– نمایش «حکم» به نویسندگی مسعود ترابی، سعید سالمی و کارگردانی مسعود ترابی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار