رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

«دنیل کرِیگ» سر صحنه فیلمبرداری «باند۲۵» در کشور جامائیکا جراحت دید و برای درمان به آمریکا اعزام شد. به نقل از وِرایِتی، «دنیل کرِیگ» سر صحنه فیلمبرداری «جیمزباند۲۵» در کشور جامائیکا جراحت دید و برای درمان فورا به آمریکا اعزام شد. بنابر خبر روزنامه بریتانیایی «The Sun»، این هنرپیشه زمانیکه در یکی از صحنه‌های نهایی فیلمبرداری در […]

«دنیل کرِیگ» سر صحنه فیلمبرداری «باند۲۵» در کشور جامائیکا جراحت دید و برای درمان به آمریکا اعزام شد.

به نقل از وِرایِتی، «دنیل کرِیگ» سر صحنه فیلمبرداری «جیمزباند۲۵» در کشور جامائیکا جراحت دید و برای درمان فورا به آمریکا اعزام شد.

بنابر خبر روزنامه بریتانیایی «The Sun»، این هنرپیشه زمانیکه در یکی از صحنه‌های نهایی فیلمبرداری در جامائیکا، با سرعت در حال دویدن بود، یکباره بر زمین افتاد و دچار جراحت شد. سپس بلافاصله پس از ابراز درد شدید به ویژه در ناحیه مچ پا، او را برای انجام مراحل درمانی و گرفتن عکس اشعه ایکس به آمریکا اعزام کردند.

با بروز این حادثه، تولید این فیلم متوقف شد و هنوز مشخص نشده که این تاخیر چه مدت به طول خواهد انجامید. و با توجه به این تاخیر، برنامه ضبط صحنه‌های استودیویی در پاین‌وود لندن که برای پایان همین هفته برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.

از این دست اتفاق‌ها در صحنه فیلمبرداری کم نیستند. سال ۲۰۱۷ تام کروز سر صحنه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن: سقوط» جراحت دید و تولید آن فیلم دو ماه به تعویق افتاد.

البته برای دنیل کرِیگ هم اولین بار نیست که در صحنه فیلمبرداری آسیب می‌بیند. کرِیگ که بسیاری از صحنه‌هایی را که می‌‌شود به بدلکار واگذار کرد، خودش بازی کرده و به همین سبب در معرض آسیب قرار گرفته است. او در صحنه فیلمبرداری «کازینو رویال» دچار آسیب‌دیدگی شد و دو دندانش در یک حادثه شکست. سال ۲۰۱۵ نیز سر صحنه فیلمبرداری «اسپکتر» زانویش به شدت آسیب دید.

با توجه به مشکلات عدیده‌ که از ابتدا برای تولید این فیلم ـ از مشکلات «دنی بویل» کارگردان با «باربارا بروکولی» و «مایکل جی میلسون» تهیه‌کنندگان پروژه گرفته تا تاخیر در برنامه‌ریزی ـ رخ داد، تاریخ انتشار فیلم از اکتبر ۲۰۱۹ به آوریل ۲۰۲۰ تغییر یافت و با حادثه پیش آمده اخیر برای کرِیگ مشخص نیست که آیا همین تاریخ نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار