رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم»؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان پس از دادستان این استان، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً فیلم سینمایی تحت عنوان «ما همه با هم هستیم» از […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم»؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان پس از دادستان این استان، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً فیلم سینمایی تحت عنوان «ما همه با هم هستیم» از وزارت ارشاد مجوز پخش گرفته که با بی احترامی به گویشهای محلی، موجب رنجش مردم کرمان شده است. وزارت ارشاد سریعاً جلوی اکران این فیلم را بگیرد!
این درخواست آقای پورابراهیمی در شرایط بیان شده است که هفته گذشته، دادستان کرمان دستور توقیف نمایش «ما همه با هم هستیم» در استان کرمان را صادر کرده بود!
همچنین همایون اسعدیان رییس هیات مدیره خانه سینما، ابراهیم داروغه زاده مدیر اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سیدغلامرضا موسوی رییس صنف تهیه‌کنندگان، سیدمحمود رضوی از تهیه‌کنندگان سینما، از درخواست برای توقیف کلی یا جزئی «ما همه با هم هستیم» انتقاد کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار