رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

فیلم سینمایی «دهلیز» جمعه ۱۴ تیر از آی‌فیلم عربی روی آنتن می‌رود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دهلیز» به‌کارگردانی بهروز شعیبی برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه به نمایش گذاشته می‌شود. «دهلیز» نخستین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است و رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، نگار […]

فیلم سینمایی «دهلیز» جمعه ۱۴ تیر از آی‌فیلم عربی روی آنتن می‌رود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دهلیز» به‌کارگردانی بهروز شعیبی برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه به نمایش گذاشته می‌شود.

«دهلیز» نخستین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است و رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، نگار عابدی و افسانه چهره‌آزاد در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم از این قرار است: امیرعلی که حالا کلاس اول دبستان است با تصمیم مادرش و مددکار اجتماعی، پی می‌برد پدرش در زندان محبوس است. پدر امیرعلی معلمی است که در یک درگیری خیابانی فردی را به قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار گرفته‌ است. او دوست دارد برای فرزندش پدری کند؛ اما اولیای دم، هنوز قاتل را نبخشیده‌اند…

«دهلیز» جمعه شب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه روانه آنتن می‌شود و در روز شنبه در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ تکرار آن پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار