رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

گزارش روزانه از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در شبکه یک پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با حضور ۱۱۴ کشور جهان در پردیس ملت تهران در حال برگزاری است و گزارشی از این جشنواره هر روز از شبکه یک […]

گزارش روزانه از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در شبکه یک پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با حضور ۱۱۴ کشور جهان در پردیس ملت تهران در حال برگزاری است و گزارشی از این جشنواره هر روز از شبکه یک پخش می شود.
در این جشنواره که با شعار شهروند مسئول ، شهر سالم در حال برگزاری است ۴۲۴۰ اثر از ایران و دیگر کشورها شرکت کرده اند که هر روز از ساعت ۴۰ : ۱۷ دقیقه گزارشی ۱۰ دقیقه ای از حواشی این جشنواره از شبکه یک پخش می شود.
اعلام اسامی فیلم هایی که به نمایش در می آید، گزارش مردمی و گفت وگو با دبیر جشنواره از بخش های این گزارش است که با تهیه کنندگی ابوذر حیدری و اجرای فاطمه رضا پور تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.
هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار