رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جنگ شبانه «تهرانگرد» در برنامه این هفته خود همراه با محمدرضا ورزی به سراغ معرفی شهرک غزالی رفته است. به گزارش … ، برنامه تلویزیونی «تهرانگرد» به نویسندگی و کارگردانی صادق شمسایی و تهیه‌کنندگی سجاد مشحون که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۰ از شبکه پنجم سیما روی آنتن می‌رود، در قسمت جدید خود همراه با محمدرضا […]

جنگ شبانه «تهرانگرد» در برنامه این هفته خود همراه با محمدرضا ورزی به سراغ معرفی شهرک غزالی رفته است.
به گزارش … ، برنامه تلویزیونی «تهرانگرد» به نویسندگی و کارگردانی صادق شمسایی و تهیه‌کنندگی سجاد مشحون که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۰ از شبکه پنجم سیما روی آنتن می‌رود، در قسمت جدید خود همراه با محمدرضا ورزی کارگردان سینما و تلویزیون به معرفی شهرک غزالی پرداخته است.
به گفته صادق شمسایی، این برنامه در آیتم «طبیعت گردی» خود که جزو بخش‌های پرطرفدار برنامه محسوب می‌شود، این بار به محله حصار دماوند رفته است. بازدید از یک کلاه فروشی در میدان بهارستان و معرفی یک گالری نقاشی از دیگر آیتم‌های جدید این برنامه هستند که پنجشنبه شب روی آنتن خواهند رفت.


موزه گردی، ریتم تند، محله گردی، آیتم هنری، عیادت از پیشکسوتان و ورزش‌های هیجانی دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی است.
شمسایی درباره نحوه شکل‌گیری ایده اولیه این برنامه و وضعیت حال حاضر تولید آن گفت: از ابتدا تصمیم گرفتیم با یک تیم جوان و حرفه‌ای ساختاری نو در برنامه‌سازی ارائه کنیم. با توجه به اینکه سوژه ما شهر تهران است و آیتم‌های زیادی را می‌توانستیم در برنامه تعریف کنیم، به این نتیجه رسیدیم که با ایجاد تنوع در موضوعات برنامه به یک ریتم قابل قبول برسیم. تهران شهری مدرن با ظرفیت‌هایی بی‌نظیر است و برنامه «تهرانگرد» می‌تواند مرجعی تصویری برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه تهرانشناسی باشد. ما نیز سعی کرده‌ایم هیچ مکان زیبا و مهم پایتخت از لنز دوربینمان پنهان نماند و تهران را همانطور که هست زیبا و دوست داشتنی به مخاطب نشان دهیم.


سری جدید «تهرانگرد» با اجرای مشترک ساسان گلستانه و محمد مصطفاییان از آذر سال گذشته روی آنتن شبکه تهران رفته و پخش آن همچنان به صورت هفتگی ادامه دارد.
این برنامه در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تولید شده است. این برنامه ساعت ۱۱:۳۰ روز بعد از پخش (جمعه ها) نیز تکرار خواهد شد.
صادق شمسایی با تحصیلات کارشناسی کارگردانی سینما از سال ۸۶ بازی در تئاتر را آغاز کرده و نمایشنامه‌هایی چون «شمشیرها؛ ماه و مروارید»؛ «رقص ابریق» را نوشته و روی صحنه برده است. وی همچنین کارگردانی چندین مستند و تولید و تهیه‌کنندگی برنامه‌های مختلفی را برای تلویزیون در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار