رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی محتوایی سومین المپیاد فیلمسازی با مربیان کارگاه‌های «ایده‌‌پردازی» این رویداد در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه که با حضور سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن، حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقام […]

نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی محتوایی سومین المپیاد فیلمسازی با مربیان کارگاه‌های «ایده‌‌پردازی» این رویداد در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه که با حضور سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن، حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقام مدیر سومین المپیاد فیلمسازی، اعضای شورای برنامه‌ریزی محتوایی و تیم منتورینگ کارگاه‌‌های ایده این جشنواره برگزار شد، آخرین گزارش‌ها و راه‌کارهای برگزاری موفق و مؤثر این رویداد کشوری مورد بحث و برررسی قرار گرفت.

مرضیه برومند، پوران درخشنده، رسول صدرعاملی، وحید نیکخواه‌آزاد، علی‌اکبر قاضی‌نظام، کامبوزیا پرتوی، ایرج طهماسب، ابوالفضل جلیلی و عبدالله علیمراد (انیماتور) از جمله مربیان حاضر در این نشست بودند.

این اساتید، کار مربی‌گری ۶۵نفر از نوجوانانی را که ایده‌های آن‌ها در این رویداد پذیرفته شده، در قالب کارگروه‌های ۹ گانه بر عهده خواهند گرفت و به مدت ۱۰ ساعت آن‌ها را آموزش خواهند داد.

طرح‌های کلی تولید شده در کارگاه‌های «ایده به فیلمنامه» مورد داوری قرار می‌گیرند و آثار پذیرفته شده پس از المپیاد مورد حمایت تولید انجمن سینمای جوانان قرار خواهند گرفت.

سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران ۲۶ تا ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار